Gratisbio

Tipsar igen om gratisbio, här är en av mina beställningar:
Presentkort (700 kr)2008-01-13 19:18:47Ja (Skickad 2008-01-16 17:06:03)

Jag samlade 2000 poäng och fick då ett presentkort till gratisbio! Det var väldigt enkelt, man kan antingen klicka på länkar, bli medlem på hemsidor, värva folk eller så kanske man handlar via sidan.
 
Om du blir medlem genom att klicka på bilden ovan får du 75 poäng som startpoäng.

Du kan växla in dina poäng mot presentkort hos nelly.se eller annan valfri butik. Eller är du en gambler? Du kan växla in pengar till pokersajten, unibet. Eller så kanske en biobiljett skulle passa bra?

Eller så kan man skriva om gratisbio på sin blogg och få 100-1000 poäng, du är dessutom med i tävlingen om att vinna 500:- till nelly.se

Kommentarer
Postat av: Brazzeanders

Kul Gratistrix!

Jag kommer tillbaka.

Bio-biljetter kanske inte är det bästa för mig just nu eftersom jag inte kan använda dom här.

Men det finns ju andra grejer!

Ha de gott.

2009-08-21 @ 17:09:44
URL: http://www.metrobloggen.se/riodejaneiro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0