Färgadelinser.se

Ett superbra tips är att gå in på http://www.fargadelinser.se/



Det finns en massa linser med olika färger! Finns även MED styrka samt UTAN. Riktigt kul att byta ögonfärg!! :)
Själv skulle jag vilja ha gråa.
Checka in de gråa:
 Dessa heter Colorblends grey. Det är freshlooks.
Underbart! Dem önskar jag mig!

Det finns tre kategorier på dessa linser, själv är min favorit FreshLook Colorblends:
FreshLook Colorblends riktar sig främst till dig som har bruna ögon, men vissa linsfärger fungerar även på andra ögonfärger. Colorblends-linserna består av tre olika färger som är melerade, för att ge ett naturligt resultat. Linserna har dessutom en mörkare irisring för att definiera och markera ögat.

Checka också in här.

En sammanfattande linsguide och färgutbud:
Freshlook Colors - För mörka ögon
Freshlook Colorblends - För mörka och ljusa ögon
Freshlook Radiance - För mörka och ljusa ögon
Freshlook Dimension - För ljusa ögon
Expressions Colors - För mörka och ljusa ögon
Crazy linser - För alla ögonfärger
Linsskötsel - Linsvätska och tillbehör

Kommentarer
Postat av: tiger

Du frågade hur jag lägger diorkiss. Det är jättesnyggt "som det är", men jag brukar även ha LITE av ett läppstift från make up store som heter naked eller något sånt, tror jag. Det dämpar min naturliga läppfärg något så att läpparna blir ljusare. Love it!

2008-12-16 @ 10:53:23
URL: http://nummerett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0